سوالات متداول

در این بخش پاسخ برخی از مهمترین سوالات خود را بیابید.

 

  آیا برای خرید از سایت حتما باید عضو شویم؟

 

  • بله ، شما باید عضویت سایت شوید. چون بیشتر محصولات سایت بصورت آنلاین است و پس از پرداخت موفق محصول در حساب کاربری و ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  •  

چگونه می توانم از سایت خرید کنم؟

 

  • توصیه می شود راهنمایی خرید را مطالعه کنید.
  •  
  • شما با استفاده از قسمت جستجو یا گشتن در سایت محصول مورد نظر خود را پیدا می کنید و سپس روی دکمه اضافه به سبد خرید کلیک مینمائید محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه می گردد ، اگر محصول دیگری نیز مورد نظر باشد به همین روش آن را اضافه می کنید و روی دکمه سفارش قطعی کلیک می نمائید . هرگاه تصمیم به اتمام خرید داشتید از روی سبد خرید جهت نهائی کردن سفارش اقدام می نمائید . و برای پرداخت به 2 روش خرید آنلاین و حساب کاربری اقدام می نمائید
  •  

آیا شما قبل از ارسال سفارش با مشتری تماس می گیرید؟

 

  • خیر ،نیازی به این کار نیست زیرا سفارشات بصورت دستی انجام نمی گیرد و خود سایت بعد از تکمیل شدن سفارش شما لینک آن را در حساب کاربری و ایمیل شما قرار می دهد.

  •  

چه مدت طول می کشد که محصول خریداری شده را بتوان دانلود کرد ؟

 

  • زمان دانلود محصول سفارش داده شده بستگی به تکمیل سفارش شما دارد که هر زمان که شما محصول فوق را تکمیل کنید می توانید آن را در حساب کاربری و یا ایمیل خود دریافت کنید

  •  

سفارش من هنوز در حالت معلق است چرا؟

 

  • سفارشاتی که در حالت معلق قرار می گیرد عوامل مختلفی دارد

  1. در هنگام پرداخت از درگاه بانک مرورگر کامپیوتر خود را ببندید

  2. در هنگام پرداخت از طریق حساب کاربری موجودی شما کامل نباشد

  3. پس از خرید به وسیله فیش بانکی تا زمان تائید فیش واریزی شما سفارش معلق باقی می ماند

  4.  

کارت بانک من (بانک ملت) است آیا می توانم از در گاه بانک پاسارگاد اقدام به خرید کنم؟

 

  • بله، کلیه دارندگاه کارت های عضو شتاب می توانند از این درگاه خرید کنند. فقط باید دارای رمز اینترنتی باشید تا بتوانید خرید انجام دهید

  •  

سفارش من انصراف داده شده است انصرافی چرا ؟

 

  • سفارش شما به یکی از دلایل زیر انصراف داده شده است :

  • سفارشات معلق پس از 3 روز به حالت انصراف داده شد تغییر وضعیت می کند

  • عدم صحیح نبودن فیش بانکی ثبت شده

  • تکمیل نکردن فرآیند خرید پس از 3 روز

  • تکرار چند سفارش مشابه و پیگیری نکردن آن

  •  

من زمان ثبت نام ایمیل خود را به اشتباه ثبت کرده ام محصول را چگونه دریافت کنم؟

 

  • شما باید در زمان ثبت نام ایمیل خود را بصورت صحیح وارد کنید مثل info@arman-ati.com

  • www.info@armana-ati.com نادرست ولی شما می توانید در قسمت حساب کاربری خود اطلاعات شخصی خود را ویرایش کنید و محصول شما نیز در حساب کاربری شما موجود می باشد

  •  

کلمه عبورم را فراموش کرده ام ؟

 

باید به صفحه ی اصلی سایت مراجعه کنید و در قسمت ورود ،بازیابی کلمه عبور را انتخاب نمایید تا کلمه ی عبور به آدرس پست الکترونیکی تان ایمیل شما ارسال شود

فرمت محصولات  چگونه است؟

 

  • محصولات ارائه شده بصورت فایلهای Word,jpg وPDF می باشند، فایلهای PDF  طوری ارائه شده اند که بسادگی قابل پرینت باشند، بدین صورت که شما احتیاج به کوچکترین ویرایشی ندارید، و در ضمن محتویات این نوع فایلها بدون هیچ گونه لوگو و شمایل تبلیغاتی می باشد،

  • توصیه می شود : از برنامه های winrar - Acrobat Reader - Download Manager استفاده کنید.

  •  

 

  •  

آیا دانلود و دریافت نمونه سوالات از لحاظ زمان و تعداد دانلود محدودیت دارد؟

 

  • بله، بعد از اقدام تکمیل شدن محصول  آن را سریع تر  دریافت کنید زیرا لینک دانلود فقط 7 روز فعال می باشد و دفعات دانلود نیز 10 بار می باشد ( این موارد برای امنیت وب سایت تعریف

  • شده است)

  •  

وضعیت محصول من درحالت تکمیل شده قرار دارد چگونه آن را دانلود کنم؟

 

  • برای دانلود محصول مورد نظر در ایمیل خود ابتدا روی لینک ارسال شده قبلی کلیک کنید سپس شناسه و رمز عبور خود را وارد کنید.

  • برای دانلود محصول از وب سایت ابتدا –

  • وارد سایت فروشگاه آرمان آتی  شوید

  • ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید

  • در صفحه کاربری خود  ( حساب کاربری ) وارد بخش نمایش آرشیو سفارشات قبلی شوید

  • بر روی عنوان شماره سفارش تکمیل شده کلیک کنید  شماره سفارش ……. تا به صفحه بعد هدایت شوید

  •  

  • در این صفحه شما می توانید فاکتور خرید خود را چاپ کنید و در پائین آن در قسمت اقلام سفارش شده نام محصول خریداری شده خود و لینک دانلود آن را مشاهده خواهید کرد

 

من چند بار روی لینک دانلود کلیک کردم اما نتونستم فایل رو دانلود کنم و دیگه اجاره دانلود نمی ده چطور می تونم فایل رو دریافت کنم ؟

 

  • شما برای دریافت فایل مجدد نیاز دارید که یک ایمیل که حاوی شماره سفارش شما است را از قسمت تماس با ما ارسال کنید و منتظر باشید تا کارشناسان ما سفارش شما را بررسی کنند و فایل شما را به ایمیل درج شده در زمان ثبت نام ارسال نمایند.

 

چند سوال دارم شماره تماس و یا آدرس شرکت چیست؟

 

  • سیاست شرکت بر اساس تجارت الکترونیک می باشد و کلیه تماس ها و خدمات رسانی به مشتری ها درحد امکان فقط از طریق اینترنت خواهد بود. لذا در صورت داشتن هر گونه سوال آن را درقسمت تماس با ما" مطرح کرده شرکت پاسخ شما را خواهد داد .لازم به یادآوردیست که آدرس ا یمیل خود را با دقت درج نمایید.


  • در صورت هر گونه راهنمایی برای رفع مشکل تماس بگیرید 88705884 (تماس 9 صبح الی 17 )